Catatan Popular

Jumaat, 22 Julai 2011

hiasan langsir dan stiker inggeris







akhir nya tercapai hajat saya untuk mempunyai sebuah kedai hiasan langsir,di samping minat yang mendalam dalam hiasan rumah,saya kini menerima tempahan langsir dan menjual langsir siap di jahit.pada sesiapa yg berminat ingin belajar pun di alu-alukan,di samping itu saya juga ada menjual stiker inggeri untuk di jadikan hiasan pada perabot dan pasu buat,kalau kita pandai boleh juga di tampal pada cermin muka.hiasan langsir dan stiker inggeris

1 ulasan:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam